Kundechat – gjør nettsiden levende

De fleste kunder besøker nettsiden din før de tar kontakt. Med chat kan du fange interessen deres i øyeblikket – før de klikker seg videre til konkurrenten.

Tenk at nettsiden din er en butikk, kunden kommer inn og det er ingen ansatte. Det er slik de fleste nettsidene i dag opererer. Med kundechat så er det en helt annen opplevelse for kundene dine.

Gjør det enkelt å ta kontakt

E-post og kontaktskjemaer blir ofte oversett. Chat gir en lavere terskel for kontakt. Kundene får raske svar, og du får flere henvendelser – uten å øke kostnaden per kunde.

Noen av fordelene med kundechat

Få flere henvendelser fra besøkende

Chat gir økt respons fra både nye og eksisterende besøkende. Det reduser også antall som forsvinner uten å kontakte deg.

Raskere konverteringer

Kunder får svar mens de vurderer, ikke etterpå. Dere får også en god innsikt i hva kundene lurer på og kan ta bedre strategivalg.

Bedre kundeopplevelse

Direkte kontakt gir trygghet og personlig oppfølging

Effektiv drift og lavere kostnader

Én person kan håndtere flere samtaler samtidig.

Synlighet og profesjonalitet

Nettsiden fremstår som aktiv og tilgjengelig

Noen av løsningene vi tilbyr og som kan tilpasses de fleste nettsider, nettbutikker og bransjer

JivoChat

JivoChat

  • Støtte for flere språk og kanaler (inkl. Messenger og Instagram)
  • Besøksoversikt i sanntid
  • Egne apper for mobil og PC
  • Automatiske meldinger og svar
  • Klar for integrasjon med CRM, e-post og mer
  • Pris: fra 0,- kr.
Full oversikt over alle pågående samtaler
En fullverdig chat med muligheter for lenker og bilder
Chaport Kundechat
  • Enkelt grensesnitt og rask installasjon
  • Mulighet for chatbot og automatisering
  • God synkronisering med flere nettsideplattformer
  • Oversiktlig samtalehistorikk
  • Fungerer sømløst på både mobil og desktop
  • Pris: fra 0,- kr.
Bruk pc til å svare
Bruk mobil til å svare på henvendelser
Proaktive meldinger
Flere operatører
Snakk via flere kanaler og enheter

Slik hjelper vi deg med kundechat

  • Vi vurderer behovene dine og definerer riktig løsning
  • Vi setter opp systemet og tilpasser design,  språk, målinger og behandlere
  • Vi hjelper deg med å formulere gode meldinger og svar.
  • Vi kobler til andre kanaler om ønskelig (e-post, Messenger, CRM)
  • Vi gir deg opplæring og støtte etter oppstart.

Hvem passer chat for?

  • Bedrifter som selger via nettsiden
  • Nettbutikker
  • Tjenesteleverandører med høy konkurranse
  • Support og kundeservice som ønsker bedre flyt
  • Alle som vil redusere tapt trafikk og øke konvertering

Mer dialog – mindre frafall

Kundechat er en liten endring som gir stor effekt. Den skaper kontakt. Den gir tillit. Den gir resultater. La oss hjelpe deg å få på plass en profesjonell chatløsning. Ta kontakt via chat, telefon eller skjema så har du en løsning på dagen.

Hva koster kundechat?

Implementering: Gratis for de fleste implementeringer.

Bruk og drift: Gratis i grunnversjon – ingen kostnad for de fleste småbedrifter.

Utvidelser: Fra ca. 150–300 kr/mnd om du trenger mer funksjonalitet.

Vi sier ifra om det kommer til å koste noe før vi setter igang, så ingen overaskelser.

Nå har du ingen grunn til å la være eller vente bedre blir det ikke.

Ta grep nå, og gi kundene dine en flott opplevelse når de besøker siden din.

Ta kontakt for et tilbud eller en prat.

Noen av våre partnere